top of page
חיפוש
  • dafnarif

קורס אנגלית – להגיע לאוניברסיטה הכי מוכנים שאפשר!

עודכן: 5 באוג׳ 2021

הסטודנטים מישראל שלומדים באוניברסיטאות בהונגריה אמנם לא נדרשים ללמוד בשפה ההונגרית, אבל כן לומדים בתוכניות לימוד שמתנהלות כולן בשפה האנגלית ולכן נדרשים לרמת שליטה גבוהה באנגלית – קריאה, הבנת הנקרא והנשמע, אוצר מילים מתאים ועוד.


קורס האנגלית של יוניברסיטי מכין את מי שעתיד להתחיל את הלימודים באוניברסיטאות בהונגריה ומאפשר לו לשפר את כישורי האנגלית הנדרשים ללימודים לתואר אקדמי באנגלית בתחומי רפואה כללית, רפואת שיניים, וטרינריה, רוקחות, פיזיותרפיה ופסיכולוגיה קלינית.

מטרת הקורס והתאמתו לסטודנטים בהונגריה

הקורס מתמקד בתרגול ובפיתוח כישורי הקריאה והדיבור באנגלית, אוצר מילים, הקשבה והבנה - והכל בזיקה לסיטואציות יומיומיות שנוגעות בתחום הקליני - טיפולי.

תכני הקורס כוללים הוראת מילות מפתח מקצועיות, ביטויים ומונחים רפואיים לתיאור בעיות רפואיות וסוגי פציעות, תרגול שיחה בע"פ בנושאי בריאות ואיכות חיים, תרגול מיומנויות הקשבה ודיבור תוך כדי הדמיה של סיטואציות בהן מטופל מגיע לביה"ח למשל, מתן עזרה ראשונה ועוד.

בנוסף בקורס מתרגלים קריאת מאמר רפואי – אקדמי, רוכשים אסטרטגיות עבודה עם טקסט באנגלית, פענוח מילים לא מוכרות וכו' ופותרים דוגמאות ממבחנים באנגלית מהשנים האחרונות.


חומרי הלימוד של הקורס נשארים זמינים 24/7 באתר ה moodle של הקורס, לתרגול נוסף לפי הצורך. כל השיעורים יתקיימו באנגלית בלבד.


מועדי הקורס ושעות הלימוד

השיעורים יתקיימו ב Zoom, פעמיים בשבוע, בימים שני ורביעי, למשך שעה וחצי בכל מפגש - ימי שני 15:00 – 16:30 וימי רביעי בין 10:00 – 11:30

הקורס מועבר ע"י ליודמילה וסילבה, מורה לאנגלית בעלת ותק של למעלה מעשר שנים בהוראת אנגלית למבוגרים, עם התמחות בהוראת אנגלית לסטודנטים ובהכנה למבחנים.


אז מה חשוב לדעת?

  • קורס מבוא לאנגלית, לקראת לימודים באוניברסיטאות בהונגריה

  • קורס ממוקד בקריאה, דיבור והבנה ובתרגול מובנה

  • קורס של 6 מפגשים עם מורה מנוסה שתתן לך את כל התרגול הנדרש



צרו אתנו קשר לפרטים נוספים ולהרשמה 053-4450445 ואל תחכו יותר מדי – הקורס ייפתח ויתחיל לרוץ מיד עם חמשת הנרשמים הראשונים, בואו להיות חלק מהם!









16 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מכינה ללימודי רפואה - המבוא המושלם לעולם הרפואה

אם אתם חולמים להתחיל את המסלול של לימודים בתחומי הרפואה, אז כדאי להתחיל דרך מכינה קדם רפואה מקצועית. מכינה קדם רפואה של יוניברסיטי מתקיימת בהונגריה (בעיר בודפשט) ובישראל (חיפה ורמת גן), המכינה מעניקה

bottom of page