top of page
חיפוש
  • dafnarif

על פפריקה, ויטמין C ולימודי רפואה בהונגריה

אם אתם כאן, אנחנו מניחים שאתם מתעניינים בלימודי רפואה בהונגריה. ומה הקשר לפפריקה ולויטמין C? תיכף נגיע גם לזה.

האוניברסיטה של העיר סגד Szeged, בדרום הונגריה, היא אחת האוניברסיטאות המכובדות ביותר בהונגריה ובין המוסדות להשכלה גבוהה הנודעים והטובים ביותר במרכז אירופה.

לאוניברסיטת סגד יש עבר היסטורי כבר משנת 1581, היא ממוקמת בעיר השמשית ביותר בהונגריה ומושכת אליה אלפי צעירים בשל אורח החיים העירוני התוסס שיש בה והפסטיבלים הססגוניים שמתקיימים בה מדי שנה.


אוניברסיטת סגד במספרים

בדירוג הבינלאומי של האוניברסיטאות הטובות בעולם, אוניברסיטת סגד מופיעה בדרך כלל בין ה- 500 הראשונות, בשנת 2020 היא דורגה כאוניברסיטה ההונגרית הטובה ביותר (לפי דירוג ה - QS) ובשנת 2021 היא מדורגת בקטגוריית 451 - 500 בתחום מדעי החיים והרפואה!

אוניברסיטת סגד נודעת בזכות פרופסורים מצטיינים שהיו חלק מסגל האוניברסיטה, ביניהם חתן פרס נובל, אלברט סנט-ג'יורגיי, שהיה הראשון לבודד ויטמין C ולהפיק אותו מ... פפריקה!

אוניברסיטת סגד היא אחת האוניברסיטאות הגדולות בהונגריה, עם כ- 21,000 סטודנטים וקרוב ל- 8,000 עובדים שמועסקים ב -12 פקולטות.

מספר הסטודנטים הבינלאומיים בה גדל כל הזמן והוא מגיע ל -20% מכלל הסטודנטים ויש מערכת של חונכים שמסייעת להם להסתגל לחיים בעיר סגד ולמצוא את דרכם באוניברסיטה.

אוניברסיטת סגד היא אוניברסיטת מחקר מוערכת שמקיימת שיתופי פעולה עם מרכזי מחקר גדולים באירופה וברחבי העולם ובחמש השנים האחרונות הוציאה כ- 25,000 פרסומים בכתבי עת לאומיים ובינלאומיים והתיק האינטלקטואלי שלה כולל גם 40 פטנטים!


הלימודים – זה מה שחשוב

במהלך לימודי הרפואה באוניברסיטת סגד הסטודנטים לומדים בשנתיים הראשונות לימודי יסוד, כבסיס לידע רפואי בסיסי והחל מהשנה השלישית הלימודים מתרחבים לתרגול קליני קבוע, במחלקות הקליניות ובבתי החולים הלימודיים. בנוסף, הסטודנטים יכולים להצטרף לפעילויות מחקר מדעי. בשני הסמסטרים האחרונים הסטודנטים מבצעים סבבים קליניים של 40 שבועות, כהכנה והוכחה למקצועיותם כרופאים.

הסטודנטים לרפואה באונ' סגד משתלבים בבית החולים של העיר הכולל מעל 600 מיטות טיפול ונחשב לבית חולים מתקדם שנותן מענה רפואי בכל התחומים, לתושבי העיר ולאזור סגד בכלל.


אז מה היה לנו?

עיר אוניברסיטאית עם חיי סטודנטים דינמיים יחד עם סביבה מוגנת ובטוחה, אוניברסיטה מתקדמת ומוערכת בקרב הקהילה הבינלאומית, עם דגש על מחקר עדכני ופורץ דרך, מסלול 6 שנים ללימודי רפואה, בשפה האנגלית - יחד עם התנסות רציפה בבית החולים של העיר שמשמש גם כבי"ח איזורי ו... הרבה פפריקה!

לימודי רפואה באוניברסיטת סגד יבטיחו לכם מסלול מקצועי ובטוח להגיע לתואר דוקטור ברפואה!

סטודנטים לרפואה באוניברסיטת סגד


24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מכינה ללימודי רפואה - המבוא המושלם לעולם הרפואה

אם אתם חולמים להתחיל את המסלול של לימודים בתחומי הרפואה, אז כדאי להתחיל דרך מכינה קדם רפואה מקצועית. מכינה קדם רפואה של יוניברסיטי מתקיימת בהונגריה (בעיר בודפשט) ובישראל (חיפה ורמת גן), המכינה מעניקה

bottom of page