top of page
חיפוש

מכינה ללימודי רפואה - המבוא המושלם לעולם הרפואה

אם אתם חולמים להתחיל את המסלול של לימודים בתחומי הרפואה, אז כדאי להתחיל דרך מכינה קדם רפואה מקצועית.

מכינה קדם רפואה של יוניברסיטי מתקיימת בהונגריה (בעיר בודפשט) ובישראל (חיפה ורמת גן), המכינה מעניקה לך מקום בטוח ללמוד את כל הנושאים המדעים שלב אחרי שלב ובצעדים קטנים ובטוחים.


ישנם מספר סיבות לבחירה במכינה קדם רפואה לפני תחילת לימודי הרפואה.

הנה כמה יתרונות עיקריים למה לבצע מכינה קדם רפואה:


1. יכולת אקדמית מוגברת: מכינה קדם רפואה מספקת לכם את היסודות החשובים ביותר לתחום הרפואה, ומביאה אותך לרמה אקדמית גבוהה יותר. אתם מקבלים יסודות והבנה מעמיקה של נושאים כמו ביולוגיה, כימיה ופיזיקה, המהווה בסיס חיוני להצלחה בלימודים ובבחינות הכניסה.


2. התנסות באווירה אקדמית: מכינה קדם רפואה מציעה לכם הזדמנות להתנסות באווירה אקדמית ורפואית. אתם יכולים להתרגש ולהתרגל לסביבת הלמידה הרפואית, להכיר הנחייה ולמידה ממרצים בעלי ניסיון, ולהתמודד עם דרישות הלימודים הגבוהות.


3. קידום יכולת חשיבה: במכינה קדם רפואה, אתם מקבלים הזדמנות לפתח את יכולת החשיבה המדעית, שיפור יכולות הזיכרון והבנת חומר בהיקף רחב וליצר הצלחות ותהליכי למידה מעודדים וחיובים בעיקר בגלל התקדמות היטית בחומר ולמידת הנושאים מהבסיס הראושני.


4. לימודים בשפה האנגלית: במכינה לומדים בשפה אנגלית בלבד כך תקבלו הזדמנות להתנסות ולתקשר רק באנגלית. תשפרו את יכולות הקריאה והבנת הנשמע באנגלית ותשתמשו באנגלית לצורך דיבור ומענה על שאלות מקצועיות. מי שיבחר לבצע מכינה בהונגריה יכול לתקשר עם סטודנטים מרחבי העולם שמתחילים את מסעם האקדמי.

5. לימוד קבוצתי: תהליך הלמידה במכינה מאפשר גם למידה קבוצתית, למידה בזוגות ויותר. למידה משותפת מומלצת מאד ותאפשר לך לתרגל ולבצע חזרה על הנושאים הנלמדים. מעבר לך כך זהו גיבוש חברתי מצויין ורכישת חברים לקראת המסע הארוך שלפניך.



מועדי מכינות יוניברסיטי הקרובות:

אוקטובר 2023

ינואר 2023


מיקום המכינות:

הונגריה - בודפשט

ישראל - רמת גן (מתחם הבורסה) | חיפה (צ'ק פוסט מול לב המפרץ)

6 צפיות0 תגובות
bottom of page