top of page
חיפוש

לימודים בהונגריה - חוויה מרתקת ומרעננת!



שלום לכם, חברים!

בפוסט היום אני רוצה לשתף אתכם בחוויה מדהימה ושילוב של מחייה באירופה ולימודים איכותיים. בהונגריה ניתן לשלב לימודים בארץ מרהיבה ומלאה בתרבות, היסטוריה ואקדמיה איכותית.

כן, כן, הונגריה לא רק היא ארץ הפפריקה והגולאשים הטעימים, אלא גם מוקד ידע וחינוך מעולה!

ההונגרים מכבדים את התרבות והלימודים, ולכן כבר בשנות השמונים החלו להציע תוכניות אקדמיות מרתקות וברמה גבוהה בשפה האנגלית. מאז פתיחת הלימודים באנגלית למדו בהונגריה מעל 2000 ישראלים שהצליחו להשתלב באופן מלא במערכת הבריאות הישראלית.

והיום לומדים בהונגריה מעל 450 ישראלים במגוון מסלולי לימוד שונים. לימודים בהונגריה מהווים יתרונות והאתגרים רבים לצד בילוי ומחייה במרכז אירופה.

תרבות עשירה והיסטוריה מרתקת:

הונגריה היא מדינה עם היסטוריה עשירה שעברה המון שינויים לאורך היסטוריה שמשתקפת בכל פינה. תחת השלטון העות'מאני, האוסטרו-הונגרי ושלטון הקומוניזם, הונגריה תמיד התרחבה בהן והשאירה אצלה את הדברים שקידמו אותה. את התרבות היהודית והספרות העשירה של הונגריה ניתן למצוא בכל פינה. כשאתם לומדים בהונגריה תפגשו יחס חם ואוהד כלפי הישראלים שנחשבים לסטודנטים הטובים ביותר באונ' לאור הרצינות והבגרות שלהם בהכשרה. במהלך הלימודים אתם מתמקדים לא רק בחומר הלימוד התיאורטי אלה גם בשילוב מעבדות ניסויים ופרקטיקה משמעותית.

חברת יוניברסיטי נציגה רשמית ובלעדית של חלק מהאונ' בישראל ומסייעת בתהליך הרישום והקבלה למוסדות הלימוד השונות. אנחנו מקיימים מפגשי מידע אישיים וקבוצתיים ונשמח לפגוש גם אותך

ולתת לך את כל המידע על הלימודים.


10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מכינה ללימודי רפואה - המבוא המושלם לעולם הרפואה

אם אתם חולמים להתחיל את המסלול של לימודים בתחומי הרפואה, אז כדאי להתחיל דרך מכינה קדם רפואה מקצועית. מכינה קדם רפואה של יוניברסיטי מתקיימת בהונגריה (בעיר בודפשט) ובישראל (חיפה ורמת גן), המכינה מעניקה

bottom of page